01 d’agost 2009

Paraules d’una testimoni de la comunitat

M’encanta oir i seguir la missa que diu el mossèn a 2/4 de 9 del vespre cada diumenge. Crec que hi ha algú que no hi va perquè no comparteix la meva opinió, però jo penso que molta gent jove que no és practicant, potser si sentissin la seva homilia, hi anirien.

Mn. Joan Alemany em deia sempre que escrivís, que fes versos, que no deixés de fer-ho, i pensant amb ell, m'he decidit avui a escriure aquestes quatre ratlles.

Desitjo un bon estiu a tothom i que puguem descansar força, però que no deixem descansar la nostra consciència i pensem en els que no tenen el que nosaltres tenim, començant pels polítics (no en sé gaire de parlar de política), que parlen molt i ara haurien de passar de la paraula a l'acció i ajudar tothom, fent palès el nostre ”amor per a tots”, tal com ell predicava.
Maria Lluïsa Esquís